2011-04-20

Vilken fart, nästan lite väl..

AAaaaaa jag kommer faalla! Jah, jag har ridit Mojje idag och jao...det gick inte så bra. Han ville bara hem. Han skenade en sträcka och stannade då han kom upp från ridstigen. Sadeln hade hamnat på sne så jag hoppade av.. skakande och skraj. Trodde jag skulle flyga av och bryta benen.. men jag klarade mig. :) Fast han är som han är, så är han ändå söt och fin. Nästa gång ska gå bättre, det ska jag se till. Igår red jag lektion med Fabbe. Han var rena fräsaren och hoppade över hindrena galant. Direkt efter det red jag Mojje med Jenny på hennes häst Trulsa efter ridstigen. Det gick jätte bra, fast han strejkade på ett ställe. ;D

Annars har jag bara tagit det lugnt och tittat på tv. Tänkte nu titta på glee, gå en sväng med Monty senare och skriva på berättelsen. ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar