2011-04-17

Friskare? ^^

Buhu, du van igen >:

Jahooo, känner mig redan lite bättre. Var igår med Jasmine och vi spelade left, kort å med mera. Väl hemma kände jag mig helt tömd på energie så fixade sig, la mig och somnade direkt. Idag har jag mer energi och ska strax äta. Köttfärs med makaroner, mums :) Sen far jag till Jasse. Hon skulle egentligen till deras stuga, men Alia ska med så då far de först på tisdag.Tänkte inte vara med någon idag för att kunna vila upp mig, men jag känner mig bra idag så det blir att umgås med Jasmine. :D Har för några månader sedan börjat skriva en berättelse om en flicka som förs bort, Joline.. till en magisk plats. Har inte hunnit skriva så mycket men vet ungefär vad den ska handla om. Byn verkar vara helt vanlig och folket ser ut som henne, vanliga människor...men hon har en magkänsla att det finns mer bakom allting. En kille vid namn Conan blir hennes vän & kanske mer.. De två åker på ett otroligt äventyr och vad kan inte hända i en magisk värld? Jah, får väl se vart den leder och om den någonsin tar slut. I alla fall så tänkte jag nu skissa så hejs till jao..imon ;P


Now we going to kill some zombies x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar