2011-04-07

:D

Vilken najsig dag det varit. Först så började jag praoen 13, men jag for dit 12 för att möta Evve. Alltså jag praoade på hemslöjdsboden med Evve. Jah, då efter tolv gick vi till MD's och åt. Vi sorterade och tog fram garn, slog in paket, gick en sväng med Nea och tog det chill. Sen när vi slutade, vid fyra, for jag och mamma till tjotti. Bjarne och pojkarna hängde med.. Vi for dit med släp, saker till flottkalaset. Vi var inte där så länge, har kommit hem nyss. Har tänkt titta på en film och fixa till svenskan. Finslipa den helt enkelt. Vädret slog om under dan från molnigt till sol ;P
Imon ska man ha slöjd med Jasse & Evve. Moa kanske skulle komma.. sen vet jag inte vilka som tagit det..

Menmen nu ska jag ta och titta på en film så - Heeejsss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar