2011-04-15

Nog hare börjat smälta..bort, bort


LOOOOOOVV!!!! :D


En jobbig vecka med prov samma dag och redovisningar.. inget att gilla :(.. Men nu är det över och lov har vi fått. Idag så hade vi sovmorgon och bara lektion med slöjd, där jag blev klar med min "fina" väska och HK då vi inte lagade mat untan hade teori. Sen hemma har man packat, ätit, farit till dollars med Jasse och sedan till Evve. Där bakade vi cupcakes, kollade film och hade det super kul. Blev lite "trött" ett tag och blev ganska flummig. x) En bra dag att börja lovet med. Imon ska jag kanske umgås med Jasse och Mikkis. Men inget är bestämt. :P


Snart är det sommarlov och redan har det börjat smälta bort mycket. Vad jag längtar. Känner på mig att det kommer blir SUPER bra! =]


Är rätt så förkyld, hosta och ont i halsen + snorig..vill inte va så här. Hahahahah har också skit ont i knät.. snabbt och hårt slog jag in knät i trappen och har värsta blåmärket... nog är man duktig. ;)Förhoppningsvis får jag sova hela natten i natt. Har ju så svårt att somna om.. :/ Jajaja avrundar här och säger gonatt för det är en ny dag imon ^^



Blläää! :<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar