2011-04-04

E-valvecka

Vill köra skoter! :))

Nu är helgen över, igen. Men det är inte en trist skolvecka utan en rolig e-valsvecka. Idag så hade jag bas. Då skrev jag och Jasse på datan engelska berättelsen - Rut's Adventure. Sen så sista 40 minuterna kvar läste vi boktjuven. Efter rast å lunch hade vi påskpyssel. Då gjorde jag två kort, två bilder och målade ett ägg. Här hemma har man tagit det chill och nu börjat jobba med svenskan...hehehe är lite efter med artikeln Men tur då att man snart är klar :D Igår och idag har det varit jätte varmt och geggigt, nå det smälter väldigt mycket nu. Så stora sjöar finns lite här och där. Fast det var varmare igår, tycker jag. ^^ Hm...nå mer? neee, bara att jag måste ringa Evve. Hon kom inte idag så måste kolla om hon är sjuk eller vad som hänt... ;)



Jaja, nu ska jag skriva klart svenska...typ så skriver mer sen eller imon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar