2011-04-29

Tjoho tjohej leverpastej <=

Hejhej igen =) Härligt att det redan är helg och snart ska man fa till dollars med Jasse & Mikkis. Tycker att vi var duktiga som gick hem från HK i det underbara vädret. Skolan har bestått av läsning på svenskan, i slöjden har jag börjat med att sy kudden och lagat mat på HK. Vi skulle göra våra egna planerad förrätt och varmrätt. Jag och Jasse hade picknicksallade och minibiffar med klyftpotatis. Det blev sisådär gott.. x) Under de senaste dagarna har man inte gjort så mycket, skola, stallet, rensa burar och tagit det lugnt. Men nu ska man ta och skriva lite på berättelsen :D Skriver troligen senare i helgen om jag har tid. Ska ju idag sova över hos Jasse och sen valborg imon. Vet ännu inte vars jag ska åka.. :/ Men det ser jag väl då. Syns snart ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar