2011-04-02

Vad dystert i det glada

Helg, helg, JIPPI!! ;) Fredagarna på skolan är bäst. Vi har bara en kort svenska, slöjd och HK. Nog äre härligt. Maten jag, Jasse och Evve gjorde blev ganskla stark men ätbart. Är snart klar med väskan som jag har virkat och på svenska så skrevs det på artikeln. Efter vi slutat skolan så bar det iväg med Jasse och Mikkis till stan & dollars. Sen till Jasse. En rätt så chill dag. Snart ska jag hoppa ner i sängs. Känner mig sisådär trött. Gääääääässssssppppppp x) Konstigt nog så när jag gick längs gatorna ner till Jasse kändes det väldigt grått och dyster. Först tjafs hemma, tystnaden och en gråtande barn. Himlen var/är grå. Inte en glad stund då. Nu eller alltid så tänker jag så MYCKET! Kan min hjärna bara slå av för stunden och ta det lugnt. För nog poppar bra saker upp men också tvärtom. Men nu ska jag inte tråka er med dumheter så säger redan nu gonatt :)


~ En bra låt ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar