2011-04-08

Heelllgg... igen =]


Yeeeeey nu äre helg igen :) Idag hade jag slöjd med Jasse, Elin och Evve. 9-13, fast vi slutade tidigare. Har nyss tittat färdigt filmen The reef. Lääässskkiig...eller jah mer hemsk. ;P Strax ska man äta och sen ringa Jasse å Evve. Det blir att umgås med dem idag. ;) Verkligen kul att börja skolan nästa vecka... såååå mycket som ska pluggas till. :( Två prov och några redovisningar... fast en positiv sak med det hela!! Det är påsklov veckan efter det :DD Jippii :D om jag inte svamlar. x) Förhoppningsvis blire fint väder och varmt. Hehehhe <3 lov!

Just nu sitter jag här och lyssnar på - I need a doctor och känner mig rätt så trött. Höll på att somna i skolan. Menmen snart blir det att köpa gött och ha det skoj. Vi ska väl titta på film och spela kort & en massa annat... :)) Jamen ska väl ta och fixa till mig ;) heejss ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar