2014-01-11

Helgen började dålig som bra

Följ min blogg med BloglovinBörjan på helgen startade dålig som bra. Är ju alltid lika skönt att få sova ut då man hade sovmorgon, fast var så nervös. Har psykologi kursen på hackspetten och har aldrig stoppat min fot där. Men hade en trygghet då jag mötte upp Klara utanför. Hon skulle ha matte i samma skola. Så upp till högsta våningen, inte så svårt alls att hitta förvånansvärt nog men var en aning osäker tills jag satt mig ner i stolen efter att mött upp några man kände. Klassen består mestadels av estetare + från natur, teknik & humanistiska p. Under lektionen fick vi skriva ner en sorts presentation av oss själva och sen kort säga några saker om oss själva. Sett framemot det här och samtidigt varit rädd, nu längtar jag bara att få komma igång. Nu när man vet vart, vem och när. Även läraren verkar trevlig, så man får väl se. 

Saknar er alla
Efter foto åkte man hem i kylan. Hojj vad kallt det varit idag, helst då det blåser nordanvind. Men jag klagar inte över att lite snö kommit. Hatade slasket o regnet. Fick i mig lite te, pratade med pappa, innan jag bussade vidare mot storheden där jag köpte mig nya högtalare + bas - älskar den! Tycker synd om grannarna, oj vad man dunkat på.. heh. Fast innan man vrålade i sig nudlar och kollat film/ pratat med pappa, har man handlat och tagit tvätt tid. Jätte skoj..huh..så måste hinna med det o städa innan man åker till Emma imon då jag ska sova över. Kommer nog bli awesome ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar