2014-01-08

Då var de dags igen

Tillbaks i luleå, kom redan på söndagen med familj. Då for vi på en runda på stan som löv i vinden. Sen åt man pizza och kollade film med syrran i läggan- chillade. Dagen därpå blev de en dag på storheden och köpte äntligen en kylplatta. (+ m.m.). Timmarna led till sitt slut och dem for hem. Själv spenderade jag tid med Olli och Issy- te, film, snack & flum resten av den kvällen. 

Hade turen att börja först på onsdag, idag, så igår for vi tre på stan än en gång som löv i vinden, fikade och jag letandes efter en jacka. Fann mig ingen men kap på svarta jeans. Väl hemma smög sig stressen in och efter några timmar fick dem tillslut med mig på solarium för första gången, klagar inte.. gahhs vad skönt det var, dock dyrt. Efteråt kändes allting lite bättre och under kvällen kollades film, kladdkaka och så idag.. 

Dagen var väl jävligt seg, höll på att somna på lektionerna. Fick mitt schema och lockarna försvann efter en sketen promenad till skolan. (Regnar här) Efter halkat sig fram kom man hem och här åt man billys pizza medan man kollat på anime, duschat och nu ska väl lilla jag hitta på nått kul innan man måste sova o invänta skoldag nr 2. Nog hade det suttit bra med en till veckas lov, haft så skoj, menmen de är väl bara att bita ihop och kämpa!

En av de få charmiga bilder från nyår som blev lyckad med nått missnöje. 
God mat & gott sällskap ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar