2014-01-20

De var dags för förändring

Haft en super duper bra helg!
På fredagen hann jag inte vara länge hemma innan jag åkte till mikkis där med andra polare åt vi middag, tårta, drack, sjöng och diskuterade samt skrattade. Sov över där och dagen därpå for jag hem tidigt å ut på kort prommisar med vovvarna då de var så kallt ute. Även inhandlades färg, hälsade på pappa och myste på innan man efter om o men kom till Jasse - hann träffa alia i nån min, vi flummade o pratade om allt möjligt, blev övertrötta. Söndags morgonen började vi slinga mitt hår, kände för en förändring. Blev riktigt nöjd och tackar henne. Sen små pysslades och packades innan jag for iväg till bussen. 
Dock tänkte vi inte på att tågen är inställda och där stod massvis med folk.. Jag tänkte bara "kommer jag verkligen med bussen?". Fräck som man är, ställde jag mig inte längst bak utan bara mitt i smeten. Jag kunde ju verkligen inte missa bussen.. så.. heheh.. 

Nåh i alla fall så är de måndag och jag bara älskar den nya jackan & mitt hår. Skolan har lunkat på med sovmorgon, bild & psykologi = chill. Tillbaka här har man gjort klart skolarbetet och ska väl nu laga middag. Vad jag nu ska hitta på för expriment.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar