2014-01-23

Allt och inget

Ojojoj nu snart är de helg igen och de ska bli underbart! Har under veckan- 

  • Varit på stan med polare och funnit mig en perfekt mössa
  • Gymmat och slitit 
  • Farit ut på utflykt med bildklassen till hängnan där vi gjorde snöskulpturer. Frös fötterna av mig, var kallt, annorlunda och rätt så skoj att få se kyrkbyn när man aldrig varit där. Just de där gamla känslan man fick när vi gick där förbi dessa gamla hus & kyrkan, älskar det. Kunna föreställa sig hur de måste sett & luktat förut.
  • Storstädat/handlat - vardagliga sysslor, som man gör när man halvt om halvt är vuxen.. haha..
  • Testat sin höjdrädsla då vi fick på idrotten vara på höga höjderna i äventyrshallen. Måste säga att sitta i 50 min väntandes på sin tur, inspektera de andra och sen när man hör sitt namn (var en liten lättnad när knappt nån i klassen var där) en aning nervös. Så när jag steg efter steg klättrade upp på den smala stegen och såg efter ett tag hur högt upp det var kom höjdskräck "adrenalinet" och väl uppe kände jag hur skakis jag verkligen var. (Typ 5m upp) Det var lite läskigt men tog mig runt banan och var sist uppe. Efteråt kände jag mig nöjd och stolt över att man klarat av de. Hojj, hade kvar känslan enda till gymmet sen. 
Imon blir det att dra en snabbis förbi dollarstore efter skolan för att köpa lite gött innan man åker vidare mot Emma för en typ lan kväll. Inte nog med att man ser framemot denna helg utan ännu mer till de två nästa. Kommer bli awesome!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar