2014-01-25

Dances of the wolf

Hittills har allt funkat, men saknar mina hundar jätte mycket just nu. De var sorgset och se rockys blick när man stängde ytterdörren och ej hann till pappa dagen efter. Att inte kunna säga till honom varför jag är borta så länga, varför jag inte är där o leker med han eller ger han godsaker. Han är ju min bästa vän och inte kunna vara där... Blää, men om två veckor far jag upp, får hålla ut. 

I alla fall så flyter ju dagar på endå fast man vill stanna klockans tickande för stunden. Spenderat de senaste dygnet hos emma där vi gjorde lite allt möjligt, åt ex. jätte god kycklingsallad. Funderar på om jag ska bjuda mikkis på det när hon kommer ner. Menmen, så hemma här har man krypit ner under filten, drickandes på trocca, ljusen tända och celtic music på medan man överfört bilder & pratat med mamma. Min myslördag. 

Vet att jag borde läsa och plugga men har ingen motivation, inte heller finner jag ännu inspiration till dikten som jag måste skriva. Funderar på om min saga borde få lite uppmärksamhet.. och borde hinna måla lite också. Vojvoj, har mycket kreativitet på gång. Fast var ska man börja?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar