2013-12-03

Tung i kropp och själ

Känt mig nere hela helgen och de har varit en så konstig känsla då jag inte alls varit "down" på hela terminen (Allting har varit i princip perfekt). På det hela vet jag inte ens varför. Började känna mig i fredags sådär konstig och först idag börjar man känna sig bra igen. Vet inte om det beror på att man varit lite förkyld eller om jag undermedvetet gått å hängt på nått. Så helgen var väl bra och dålig. Åkte upp till mbgt för en gångs skull, 3 veckor sen. Där var de full vinter, lika galet som förr och hundarna lika glada å se mig. Jag var en hel del hos mommo med mamma där vi pyntade upp på rummet, fikade och var på skyltsöndag. Även umgåtts med Jasse & Hampus, promenerat och hade tänkt fotograferat till fotokursen men det hann jag inte med. Sen i en blinkning var de söndag och man satt åter igen på bussen fast den här gången med Olli. 
Å nu sitter man här hemma och ska jag avsluta dagen med ett pass på gymmet med Frida. Ska bli skönt att få något annat att tänka på än djurmisshandel. Har hållit på med krönikan sen jag kom hem idag och är väl inte de mest positiva ämnet att tänka på. 
De finns så mycket, så mycket att man blir galen.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar