2013-12-20

Oh Christmas

Oh Christmas, känner först nu här i veckan julkänsla. Har som inte alls hängt med.. Lite sorgligt att veta att denna termin gick så snabbt och sen veta då att nästa kommer gå lika fort och sen är det bara ett år kvar att gå, har ju så roligt där på estet. Menmen.. i alla fall så är man ju glad över att igår fick vi jullov! Eller denna vecka har i stort sett redan varit som lediga dagar. Bara lunkat på och på onsdagen var det ju julshow. Efter sista lektionen bussade jag, jennifer, emelie till emma där vi skulle fira jul/födelsedag. Massa flum, lagade tacos, kollade "the hobbit" och jag slocknade som en stock. Igår var det julkantat + lärarrock = jätte bra! Därefter skulle man äta gröt med mentorerna, dock skippade vi fyra det då ingen av oss riktigt var sugna på gröt. Jag for iväg på stan under dagen för att inhandla de sista och for sedan till Sunderbyn en kort sväng för julklapps lämning. Väl hemma igen hade olli, jag & sara mys, middag, kex m.m och magnus betner. Även packades/målades de. 

Idag, denna slaskiga fredag vaknade man upp, trött, vid halv 7 och begav mig till tvättstugan, sedan har man vandrat ännu en gång på stan men nu med en saknad polare, jasse. Hit och dit, letandes efter julklappar. Nu äntligen är allting inhandlat och man kan pusta ut. Kom hem för en stund sen och ser framemot ikväll för då blire fredagsmys med polare. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar