2011-02-01

Tårarna slutar inte rinna..

En bra dag idag. Skolan gick fort och mycket gjort. Jag och Jasse hade börjat på en saga men skrev om en helt ny. Otroligt nog blev vi klara idag, med texten då. Nu är det kvar ritningar å finslipningen. Inte mycket mer har man gjort idag. Mjo.. ridit. Red Alex. Det gick jätte bra men han blev lite stark i slutet. Skulle skrivit på rapporten nu men kan inte, måste ha boken som Jasse lånade av mig. Annars ska man väl strax hoppa i duschen och skriva på min berättelse troligt. ;)



När jag gick där i stallet började jag tänka på Karlsson. Saknar han verkligen. :´( Den tiden han var där kändes det nästan som om han var min. Snäll, busig och ett matvrak. =) Lill sötisen.. Du står inte kvar där men du är kvar i mitt hjärta. <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar