2011-02-05

Skratt och snack

En rätt så kul dag idag, mycket skratt. Även hela veckan har innehållit det. Nemen idag har jag och Jasse typ blivit klar på sagan. Vi var tvungen att ta en senare buss, blä då ville jag bara hem och slänga mig framför datan.. Men det blev så att jag varit förbi dollars och for till Evelina efter halv sex. Har för en stund sen kommit hem. Vi har denna fredagskväll skrivit på en idrottsuppgift, snackat och busat med Nea, mm. Helt enkelt så har denna dag också varit super. Som helgdagar brukar vara. ;)

Imon vet jag inte vad jag ska göra förutom att jobba på matten och engelskan. Kanske drar ut på en prommis med hunden. Ser väl imorgon... Jamen kanske ska ta och titta på en film eller nått. Hejs :D


nog har man humor när man är trött... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar