2011-02-12

Helg :)

En härlig vecka som gick fort. På fredagen så for jag, Jasmine och Michaela till stan och sen dollars. Efter det red jag lektion med Mojje. Det gick jätte bra, han var lite busig. Sen bar det iväg till Jasse. En hel del skratt och spelande, SKOJ! Det är alltid lika kul att vara med er. Vare sig vi är på skolan eller hemma. Ni är mina bästa vänner. Även då vi bråkat så hindrar det inte oss. I vått och torrt. Jasmine och Michaela ni är bäst så ni bara vet!! :D

Vid två tiden så var vi verkligen flummiga, allt var kul. Tillslut somnade vi och steg upp efter nio och for sedan till isladan då vi åkte skridskor. Gick ju bra. Dagen har helt enkelt varit jätte bra och vädret sisådär men varmt.

I fredags så fick vi då veta av Malin att vi ska följa med 6:an till Luleå. Dem ska spela fotbollsmatch medans vi ska på studiebesök och ränna på stan. Längtar! :P

Imorgon blire att:
- plugga
- städa
och ... sen vet jag inte. Antingen går jag på en promenad, ringer nån eller nått. Ser väl imon. Mjo nu ska man fortsätta
lyssna musik och kolla bloggar.. Gonatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar