2011-02-21

En dag av många

Nemen det var ju ett tag sen, igår så vaknade jag av att någon ropar på mig. Jag öppnar ögonen och ser att Evelina är i luren...hahahaha har visst börjat snacka med folk i sömnen x) I alla fall så for jag med henne då till kyrkan ca en halv timma senare. Fint väder vare och rätt så varmt. Väl hemma igen så hämtades Ludde upp och vi forsatte gå ner till Kaptensgården där vi mötte Evve och Nea. Vi hade bestämt oss för att ta en promenad. Vi gick i ungefär en timma runt om i området. Riktig kul vare, det måste göras om. Men efter ett tag blev det verkligen kallt om tåssingarna. Så hemma drack jag varm, mumsig kopp chocklad. Nog värmde det om magen.

Idag så har det varit som vanligt en rolig dag med ett leende på läpparna. Jag fick veta att vi hade basdag imon och har sovmorgon till 10.20, tror jag...måste kolla upp det och slutar 14.00. Skönt med sovmorgon fast måste ta 9.11 bussen..om jag inte får åka med nån.. :) :(



Tyvärr ingen bild på Nea, men det kommer bli ändring på!

Nu ska jag...hm..vet jag inte. Kanske tittar på en film eller nått.. påhittig som man e kommer jag på nått.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar