2011-02-20

Livets lilla pussel..

WOOOOOOOW!! Nu har verkligen dem senaste veckorna varit positiva Allt verkar bara gå så bra. Proven är över och bara läxorna kvar. Det var superkul i torsdags. Jag fick med mig hem ett par ny snygga skor och ett smycke. Studiebesök till Norrbottens Teater. Vi visades runt och fick se dem olika salongerna med mera. Teater föreställningen vi fick se, snövit, trodde jag skulle vara jätte barnslig, när det skulle vara från 7år å uppåt. Men den var jätte bra. Alltså nog har man alltid kul vart man än är. Jag skulle egentligen inte fått mina skor. Det var ju så att vi han shoppa lite innan föreställningen skulle börja och då såg jag de, skorna. Men jag tänkte att jag hinner köpa dem efter föreställningen. Men det hade inte gått bra för 6:orna och vi skulle inte hunnit fara o shoppat sa Malin under pausen... åååå vad jag var irriterad. Jag ville verkligen ha dem skorna. I alla fall så ringde mamma just efter att den slutat och då medans jag hämtade jackan pratade jag om dem, då Malin ropar på mig. Vi snackade och i nästa sekund sprang jag, Sandra och Michaela till staden. Vad vi sprang.. hahahahaha ;) Fyfan vad jag skämdes när jag kom till bussen sen. Alla var ju där och hojja.... XD När jag kliver på bussen säger Maliin i micken: Grattis Natta för dina skor. (nått sånt) huhuhu jag ville tyna bort då... men jag fick mina skor och jag är nöjd. Behövde verkligen nya.

Under fredag och lördag har jag: varit i skolan och sen till Gällivare med Jasse. Vi har sovit över hos Mikkis. Hon är barnvakt till Jeppe. Vi har vandrat på stan, busat, lagat mat, sovit och bara haft det skoj. Alia och Julia var förbi en sväng på fredagen. Annars så ska man väl strax hoppa ner i sängen. Ska till kyrkan imon... :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar