2011-02-15

Trip trap trip trap...

Vad har hänt idag? Inte mycket, skola å stallet. På tyskan redovisade jag och Mikkis en uppgift, Julia och Alia höll lektionen på gympan och på svenskan pratade vi om sagor. Jag, Emma, Alia och Julia gjorde en teater om bockarna bruse. Det gick ju jätte bra.. :) jo just det hade också ett matteprov. Provet gick förhoppningsvis bra. Tror att jag fick minst två fel, menmen.. Sen så har man varit hemma och for till stallet då vi hade markarbete. Red Nipsen, det var ett tag sedan. Skönt att det bara är Soprov kvar och läxor. Är riktigt taggad för torsdagen då vi far till Luleå ;P

Just nu lyssnar jag musik och kollar bloggar. För en stund sen har jag duschat. Känner mig rätt så trött... gääääässsp... Gooonnaaatttt på er alla! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar