2011-01-31

Nog är man duktig ;)

Som rubriken lyder så har man absolut inte kommit försent till skolan idag... hehehe.. Vaknade efter nio, ringde och försökte få åka med nån men det blev så att jag ringde Mikkis och frågade när tidigaste bussen gick. Sen bar det iväg 10.01 mot skolan. Kom hem två, så inte var man idag länge i skolan ;P

Denna vecka har vi tema. Vi ska i grupp skriva en barnbok och vissa punkter ska vara med och sedan är det bara fantasin som sätter gränserna. Sen ska vi läsa upp för ettor och tre ska få trycka den. Jag är med Jasse. Idag var det stopp i avloppet, ne men hjärna bara inte funkade. I alla fall så kom vi tillslut på hur grunden skulle va å så. :)

Sen har man inte gjort så mycket under dan. Ska nu börja med den dumma rapporten så jag någon gång ska bli klar... nått mer... jo, att jag vill tillbaka till Fagervik! ... Jasse blev nog less på mig efter allt tjat idag.. XD Men det är ju sant, fattar inte att det var så kul, eller att det skulle va så kul (=

FAGERVIK! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar