2011-01-24

Vad är bakom hörnet...jo mer plugg... :(

Plugg och plugg... det är bara det som ska göras under dagarna. Just nu sitter jag här med böcker fulla famnen.. hehe kanske inte så mycket men det känns som det. Jobbar med matten nu. Inte ett favvo ämne men nu när jag fattar känns det lättare än tidigare.. :P

Ännu en gympa som var jobbig men en helt bra träning. Efter den lektionen kände jag mig illamående och trött som förra gången. Men det har gått över och jag är pigg å glad. Inte så mycket mer har hänt idag än att jag har pluggat den senaste timmarna och varit hos pappa. Imon ska vi på ett studie besök hos Ungdomsmottagningen klockan 8.45. Tjejerna först och killarna senare på morgonen. Lite sovmorgon får man då Jasmine hämtar upp en. Hade nog inte kunnat ta bussen. Skönt :)
Nu ska man ta och titta lite på tv för att sen fortsätta plugget ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar