2011-01-26

Snark...oj, tre timmar.. :O

Hahaha nog väntade man länge på bussen idag med Mikkis. Det var ju så att vissa slutade 11.40 och våran grupp hade inte HK så jag hade kunnat farait hem då men jag stannade. Det var ju så att vi skulle göra en läxa. Men efter mer en timma så ringde och ringde hon efter skjuts för hennes buss gick fem i tre. HA! Inte fick hon tag på någon. Jag var snäll och äntade, tänkte att då kunde jag endå ta bussen med Jasse. Så vi väntade i hela 3,5 timmar i skolan.. heheh, i alla fall så är jag nu här hemma och packar för morgondagen.

Det är ju så att man ska på konfaläger. Vi blir bara fyra stycken som far från min klass. Med mig alltså. Lägret ligger i Piteå, Fagervik där jag blir till söndag. Jag vet inte hur många från konfan som ska, men ser väl imon. Förutom att packa ska jag ner till Jasmine och lämna en bok. Så inget mer bloggande förän på Söndag.

Ska väl fortsätta packa och sedan plugga, hejs =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar