2011-01-08

Skola...redan.. :(

Om några dagar då äre skola. Vill inte.. vill ha längre lov. Borde inte tänka på det, men kan inte. En posetiv sak med det hela, jag får träffa alla igen. Klockan 8.30 på tisdag då sitter man i skolan igen..buhu.. Men men, inget kan göras. Det är bara att gå dit och börja jobba. Ååå alla dessa läxor, prov... ne nu ska jag inte vara så negativ, det blir jätte kul...host.

I alla fall så far Margona och ungarna idag om 4,5 timmar med flyget mot Stockholm. Sen kommer dem upp igen på våren. Vad lovet har gått fort Men, nu är kl. kvart över två och om jag ska orka stiga upp imon måste jag nog sova. Det blev ju inte så mycket sömn hos jasse. Konstigt nog var jag inte trött... jaja, Gonatt ;D

Jo, tänk alla dem som ritar as bra.. vill också det. Vill bli bättre.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar