2011-01-30

JÄTTE KUL!!

Hemma från en super rolig helg. Det är ju så att med konfa gruppen har vi med bussen farit ner till Fagervik. Det var jag, Matilda, Sandra, Victor, Hannes, Kevin, Amanda, Sanna, Emma, Hanna, Mats, Ludwig, Andreas och Jonathan. Redan på bussen dit hade vi skoj, från torsdag till idag. Snöbollskrig, målat, skrattat, skrikit, sjungit, lekt lekar och mycket mer. Helt enkelt har vi inte haft tråkigt. Bus förekom.. hahaha ;) Inte kul att åka hem, men endå skönt. Om vi bara kunde åka igen fast vara längre. :D God mat vare också.. Vi for också in till stan för att shoppa osv. Jag fick med mig ett par byxor, kofta och två nagellack. Men det snö/regnade så man blev lite blöt. Hm...vad mer kan jag skriva. Det finns så mycket att skriva, men den var helt - UNDERBAR!

Just nu sitter jag här och har låtarna som vi sjungit i huvudet, tänker och lyssnar på spotify. Imon är det skola. Inte kul.. men vi har temavecka så inte lika hemskt. Jamen ska väl ladda upp bilder från i helg nu. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar