2010-08-27

Yeeeeeees!

Jippi idag har skoldagen varit superduper. Först så såg vi på film. Det blev kogänget utan text. Senare gick jag o åt en god lunch och bar iväg till matten. Riktigt glad över det, allt gick somrinnade vatten. Vi slutade kvart i tolv. Istället för att ta bussen hem så väntade jag till ett på Steffi. Mamma ringde under tiden och sa att hon skulle hämta oss för vi skulle till Tjotti. Hon skulle städa hos moffa o mommo. Vi tänkte titta till valpen de har köpt idag. Den är 8 veckor, heter King. Är en blandning av karelsk björhund, laika och jämthund. En busig och supersöt vovve.
Under tiden vi var i tjotti så han jag göra: Busa men hundarna, titta tv, äta, vi promenerade till Ingela för mamma skulle fylla in papper om Monty o betala. Efter ett tag när mamma prata ett tag så kommer hon på att hon glömt bursen i bilen. Jag erbjöd mig att hämta den. För jag behöver lite motion. Tog med mig Madicken o vandrade till moffa. Nån timma senare satt jag i bilen på väg hem. Tyvärr så hade jag inte med kameran... :( så har inga bilder på Monte eller King. Men det får jag fota nån dag.
Just nu sitter jag här hos pappa och dricker trocadero. Datan hos mamma är lite trög... -.- så gick hit. I alla fall så ska jag vara med MIchaela och Jasmine imon. Undra om vi är hos Mikkis eller? Hm...ska ta och ringa Jasse nu. Så Gonatt på er läsare :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar