2010-08-26

Kom på en

Idag hade vi lite sovmorgon, men inte för att det blev det för mig. Var tvungen att ta 07.31 bussen. Gympan var...hur ska jag uttrycka mig, utmanade. Vi skulle ta ett pulstest. Så vi fick springa en hel del o så. Men annars var väl dagen ganska normal. Fast jag hade missuppfattat läxan vi hade fått igår så det bli att göra klart den idag. Har för ett tag sen ätit mammas special maträtt och än en dag rengjort marsvin burarna.

Nyss så inspekterade jag våran svarthuvad dvärg papegoja Tequila. Den har jätte kul med pingis bollen och toalett rullarna. Hm... förutom läxan ska jag snart fara med pappa till Konsum och köpa mig en dricka. För på engelska ska vi se på film o jao vi får ta med lite gött att smaska på. Men jag har tänkt att gå ner lite så det blir inte nått godis imorgon för mig. Jo förresten ska jag ut och springa med Rocky. Inte för att jag vet var men det kommer jag nog på då. Jaja, nu ska jag ta och fara till affären innan det blir för sent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar