2010-08-30

Lördag - söndag

Varför jag inte har skrivit det senaste dagarna är för att jag har haft fullt upp. I lördags så har jag sovit över hos Jasmine med Michaela också. Tänkte skriva lite om lördagen och söndagen.

Lördag: Jag var med Mikkis o Jasmine. Som sagt så sovde jag över hos Jasse. Vi gjorde en massa. Som att gå till konsum och tillbaka. Jag hade inte något gött med mig. Innan det fotade vi en hel del. Pratade, skrattade och gjorde sånt vi brukar. Vi skulle ha titta film men det blev inte av. Sammanfattning: Vi hade roligt :D

Söndag: Vaknade och åt tacos som frukost/lunch. Vi han bara börja äta så kom Carola för att hämta oss. Snabbt bar vi iväg mot Tjotti. Väl framme så droppde vi av våra saker och gick ut, åt grillspet o annat gött, spelade kort, fotade och sparkade boll vid skolan resten av dan. Vi var där till halv 9 om inte mer. Jäätte kul hade vi. Längtar till nästa gång vi är med varandra. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar