2010-08-04

Hípp Hípp Hurra

Då är man 14 år och fina presenter fick jag i måndags. En gympaväska + vattenflaska, 900kr, kläder, hjärtformat kortspel, ett paket kakor, nagerlack, 2 filmer, en röd och en rosa ros, frukost på sängen, öronhängen och en underbar födelsedag. Senare den kvällen åt jag tårta med mina nära o kära. Lite senare kom Olivia o Isabella. Jag, Jasse, Olivia o Isabella hade väldigt kul. Vid 11 for de hem. Nästa dag var jag med Jasmine och vid gjorde en massa. Idag vaknade man vid 11.30 och skulle ha stigit upp vid 9...hm vad blev det av med det? xD I alla fall så for mamma, syrran och Linnea till tjotti. Till Margona. Jag skulle följa med men de skulle fa när jag vaknade så ides inte. Följer me en annan dag. Så nu sitter man här vid pappas data och väntar på att maten ska bli klar. Korv med mos blir det. Mums! Sen blire väl att ringa till Jasse. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar