2010-08-22

Monty gubben

Ja nu har jag fixat en header till bloggen. Tyckte att texten var ganska tråkig. Under dagen har man inte gjort så mycket. Jag följde med mamma och promenerade med Jasse, Jackie och Maria. Jag fick skjuts av Jasse ner till Kaptensgården. Jag har en underbar nyhet som jag bara måste skriva ner: Vi har skaffat en ny hund. Den heter Monty och är fyra år. Den är en renrasig Bearded collie. Han är SUPER söt. Men han har sina ovanor. Fast så klart går det att träna bort. :D Jag är så lycklig. Nu är han nerklippt och har inte det långa håret som de har. Oturligt nog har jag inte hunnit fota ännu så jag lägger in en Google bild istället. Han har ännut inte fått träffa Rocky eller Madicken så man får se hur det går. Nu senare ikväll blire att duscha och läsa twilight. Det blir att gå och lägga sig tidigt idag. Skolan börjar ju imon så jag måste stiga upp vid 8... kommer aldrig att orka. Kommer vara död i skolan. Men som tur är det bara upprop. ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar