2014-07-17

Ny inspiration


Tillbaka och är på mina fötter igen, åter mig själv som jag vill känna inombords. Blev dubbelt så bra bara när mamma kom hem med alla. Fick prata ut med henne och hon med mig. Tacksam över att ha min mor, speciellt vi sådana situationer. Spenderade mina dagar med att sova, ta ut marsvina, promenerat, solat, myst, läst, tittat på game of thrones, funderat, drömt, funnit nya låtar, rullat runt i stan, trocca, sena nätter, snappat, fotograferat osv.

Idag var inte ett undantag utöver att jag for till backhoppan med mamma, hundarna & syrran. Var första gången och de var ett fint ställe att träna på, älskade utsikten som belöning när man kom upp. Lätt att jag ska dit med systemkameran någon dag. Sen har man i princip resten av dagen spenderats vid fönstret lyssnades på musik (banks, broods m.fl.) och målat medan regnet smattrat mot fönstret, lovely sound. Funnit nya tag och en ny källa till inspiration till måleriet som övrigt- glatt humör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar