2014-06-14

Sommarjobb trots allt

Under dagen kikade finvädret fram och då tog jag tillfälle i akt o for ut på promenad med rocky. Han blir så glad när lill matte kommer. Piper medan man diskuterar med pappa. Bortskämd med att få gå på långprommisar direkt jag kliver innanför dörren haha.. For på rundan men genade genom skogen och vovven älskar att få springa fritt utan spår. Om man bara kunde ha honom i luleå.. Nånå väl hemma igen pratade vi på och då plinger de till i telefon där jag fått ett meddelande från någon jag inte känner. De visar sig att jag fått sommarjobb, första perioden så börjar jobba nu på måndag med konst - smycka ut samhället. Inte dumt, spännande å se vilka man ska jobba med & vad vi ska hitta på dessa 3v. Trodde verkligen som reserv att nee inte kommer man få något, men se på fanken de fick jag. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar