2014-06-04

Årets film anser jag

 
Vilken bra dag de varit, till och med mina polare såg skillnad, hur leendet nästan växte sig ut ur munnen. Delvis kan de bero på att jag fann ett snyggt plagg igår när jag Olli vandrade runt på stan (hade på den idag) eller att inte långt bort i horisonten ser man friheten. Ja, vad de än var så har humöret varit på topp, soligt och efter skolan åkte jag o Emma till storheden där man fann nya skor - passar perfekt. Å vidare hem / stan, för att möta upp resten av gänget, åt på max och sen tillbringat ca 2 tim. på bio tittandes på "Maleficent" - saknar ord, så bra var den. Alla detaljer, Angelina Jolie agerar perfekt och just hur inne man blev i filmen. Kände allt från medlidande till rysningar. Helt enkelt en vacker film! 

Och imon efter en ganska lugn dag med knappt något att göra i skolan far man hem och fixar finmiddag till polarna för att fira slutet på denna termin. Ska nog bli en riktigt trevlig eftermiddag med massa härliga människor.^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar