2013-08-29

Spänning, popcorn & fikastunder

Igår efter skolan mötte jag upp Frida då vi skulle fa å fika. Under tiden som vi pratade på så nämnde jag om inpuls och det slutade med att vi gick dit å kollade upp priser osv. De kanske blir så att man börjar träna i alla fall. Efter det promenerade vi till hennes lägenhet och där diskuterade vi om allt möjligt. Tog bussen sen hem efter 10 och då kommer jag på att jag skulle boka biobiljetter. Så fick börja göra det... kom väl inte i säng fören vid 12 och då kan ni tänka att stiga upp halv 7 för att hinna duscha åså.. heh. Men hade en riktigt rolig eftermiddag ^^ 
Idag var man än en gång i skolan- skönt med den lilla sovmorgon, tacosbufén och ingen ombytes gympa lektion. Å innan man åkte hem har jag laddat på busskortet. De blev inte stugan i helgen utan far till Gällivare. Great!  
Aja, måste väl fixa till mig innan man ska dra iväg till stan på bio med Klara & Emelie - "Mortal Instruments" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar