2013-08-25

Workout

Stay strongVaknade med paniken i tanken. Snabbt tittade jag på klockan och den var bara kvart i 9. Somnar man utan att egentligen planerat det så händer det att paniken kommer smygande på. Morgon fortsatte med att man mumsade på start flingor & hallonfil medan jag kollade på filmen "without a paddle". Hann inte kolla hela då man bussade till stan för att träna på inpuls med Jennifer & Emelie - indoorwalkning pass. Det var helt annat än jag förväntat mig. Tungt och roligt. Så får se om man skaffar sig ett månadskort så jag kan gå på det. Jag brukar inte annars tycka om gym men det där passade mig solklart. 

For sedan hem och lagade middag, duschade och gjorde mig i ordning för att fara på bio med polarna. Vi tittade på "Percy Jackson -2 3D" och den var bra. Men ogillade scenen med Kronos. Tyckte den var alldeles för kort.. I alla fall så gick vi till Emelie sen en sväng där vi hann snacka/skratta ett tag innan vi var tvungna att åka med bussarna hem. Här hemma har jag pratat med mamma så hon vet att man lever, kollat klart filmen från imorse och även börjat se på serien "the boondocks". Ska väl strax sova, känner mig rätt så trött. `Imorgon är en ny dag att ta itu med´ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar