2013-08-16

Förvriden av tårar och skrattanfall

Näst sista dagen hemma och kan inte fatta att sommarlovet är över nu.."suck".. Nu är det bara att ta sig igenom nästa år. De senaste dagarna har jag gjort de vanliga i princip. Badade för första gången i Abborrtjärn med vovvarna och det var inte de varmaste vattnet haha.. Åh idag har jag packat klart mina kläder och varit ute på en långprommis till Abborretjärn med monty & rocky. Denna gång tog jag en helt ny stig och jag har aldrig känt mig så borta från världen. Helt borta i ingenstans. En promenad som skulle tagit ca 1 timma tog minst 2 timmar innan jag slutligen kom fram. Jah, för det första så gick man inte fort (tittade ju runt) och jag fotograferade en del. Gick nästan in i en gren med massa myror på sig och ramlade nästan över en stor rot.. menmen nog lär man gå den stigen oftare. Fick sedan skjuts hem och blev bjuden av pappa på pizza. Så nu på kvällen har jag inte gjort så mycket, ska väl ut med leo på kort prommis och sen blir det att sova. Vi ska trots allt till stugan imon och sen efter att leo har ställts ut på söndag drar vi vidare till Luleå. Hinner inte blogga nått på ett tag efter detta. Dyker dock väl upp nått nästa vecka.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar