2012-07-19

Redeye



 Tanken var att jag skulle skriva igår men efter att spendera hela kvällen i tvättstugan så ides jag inte. Jah, nu är det bara att lära sig innan jag flyttar ut från "boet". Å angående det så kan jag ju säga att det har nu kommit oftare på tanke. Jag känner hur många känslor som helst inför det. Glad, spännande, nervös, sorg, nyfiken osv. Mycket i mitt liv kommer ändras om några veckor och det gör en fundersam. Redan har jag planerat att vi måste vara ett tag i Luleå innan så jag kan bli förbered, ex bussar, tvätten m.m 


Idag så var planen att vakna upp vid halv 9 så jag skulle hinna duscha åså innan jag & mamma skulle till stan.. men så blev det inte. Utan väcks nån timma innan för att gå ut med hundarna (mamma hade försovit sig) och somnade om, ides inte stiga upp. Men tillslut vid 11 vare bara att göra det. Så först till Profoto och fota till ID och sedan o shoppa. Fick med mig ett par nya korta shorts och en kort "kofta". Därifrån till bjarne och vidare till banken. Där blev kontot fixat. Kan ju vara bra att ha ett i framtiden ^^. Ps: hela jag var en seg, rödögd och hängande stil person. Väl hemma igen har jag städat buren och ska nu äta. Är en aning piggare. Efter det blire att fara till jasse. Heheh, present ska också lämnas bort :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar