2012-07-07

Då var det slut

Så igår var sista jobb dagen. Var verkligen trött och höll på att snubbla några gånger när vi höll på att plocka ris 8 på morgonen. Sen så har jag och oliver trimmat en kvart var till 9. Rast och resten av dagen bestod av gräsklipp, lunch på lkab med deras period - Hamburgare och till efterrätt chokladpudding, mera gräsklipp o risplock och tillslut slog klockan halv 2. Vi for då till föredetta FAB  för att börja städningen av bilarna/gräsklipparna. Var sådär snäll och små blötte ner några. De var så att alla började samla vid den andra bilen medan jag stod på flaket på den andra. Så jag skrek glad sommar och sprutade snabbt över dem. Men som hämnd på mig själv råkade jag donka in i bildörren.. vadå klumpig tjej.. hehehe.. ;) 


Hemma packades det upp till pappa, prommade med monty & rocky, for o handla och resten av kvällen kollade man på tv.. eller vid 22 for man raggen med robin och emil. Hamnade hos emil i nån timma och sen vid 12 satt jag hemma, trött och efter att snacka med syrran ett tag drog jag till sängs. 



Hela gänget eller den andra oliver ville inte vara med..
Å varför det finns en vit fläck för mitt ansikte beror
på att jag såg konstig ut.. 
Ett blåmärke och bula.. :P 
Har idag just för en stund sen vaknat ur en skum dröm.. jag blev jagad för att jobba åt en galen gubbe. Min dag är inte alls planerad och ser vad jag gör av med den, tjao. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar