2012-07-10

Allsång på skansen

Idag blev en hemma dag. Solat, hjälpt mamma, tagit det chill, slagits mot knotten osv.. Nu på kvällen for jag & mamma till moffa i byn. Var där ett tag och busade med king, packade, kollat allsång och pratade inför helgen. Det har ju varit blå himmel och stekande sol, hoppas det blir så framöver! :)


Finns inte mycket mer att skriva om idag. En till dag då jag funderat och funderat över allt möjligt. Jag hatar när jag tänker tillbaks till saker jag ältar och ångrar. Jag borde bara tänka framåt och inse att det som hänt, har hänt. Men man vill så gärna att det inte borde has gjorts/sagts eller huvudtaget hänt. Så många saker som jag istället vela säga/göra. Jag har så lust att gå fram till de personerna och säga vad jag tycker, för ska ju ändå flytta. Ingen kommer väl ändå komma ihåg mig 5 år senare. ^^ Men ska inte bli för personlig och sedan ångra mig att jag skrev det. Så istället avslutar jag detta med att säga att jag längtar till PDOL och Flottkalaset med ett par coola brudar! :D Å har av någon anledning börja digga sådan här musik- 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar