2014-08-28

Svårt att stoppa tårarna

Rörd och svårt att hålla tårarna bort under tiden man såg den omtalade "Fault in or stars". Wow.. finns knappt ord för att beskriva hur underbart vacker den filmen är. Hur sann och ren, tragisk och lärofull.. De var värt mina timmar. Så min kväll kan man lugnt säga blev lyckad. Även dagen har väl varit okej. Fast känns som att timmarna försvinner så fort du kommer hem efter skolan. Förståeligt varför åren flyger iväg. På sätt och vis klagar jag inte men tycker inte jag hinner med så mycket här hemma. Laga mat, ringa några samtal (etc) och sen hitta på något intressant under kvällen. Helst på måndagen.

Nånå, om annat så kommer jag bara gå från 8.15-9.35 imon och sedan bila hem hit igen.. Varför? Jo mamma kommer ner imon och far vidare mot Piteå. Därefter åker vi (mamma & syrran) upp till malmberget. Första gången för denna termin och längtar efter att få träffa saknad bebi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar