2014-03-13

Sjuk..

Sjuk och förjävlig. Täppt och ont i halsen. Vill bara riva av mig näsan & rensa bort förkylningen. Fin beskrivning av mig just nu. Verkligen passande då man ska upp till mbgt då de är marknad ihelgen. Så klunkar i mig te (olli var vänlig och bryggde mig ingefära te) och sitter här med musiken & ljusen som tröst. De är vad min vecka sett ut - te, soffhäng, anime, skratt, skola och även diskuterat med jasse om små problem. 
oh my god | Art and sketches - image Idag under dagen har man varit upptagen med sysslor och ska nu små packa, fixa mig för sängs, brygga mer te och titta till vad de andra gör. Är ju endå fredag imon och inte nog med att vi fick lyssna på band idag i skolan, så piggar de upp mig mer, mycket mer. 
Marknads godis & fyrbent glädje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar