2013-04-02

Lever livet

Helt otroligt vad jag har varit hurtig de senaste dagarna. Känns riktigt bra. För igår for man igen med mamma, jasse, syrran, hundarna och Tuula + hennes dotters man & hundar upp till berget. Det blåste inte lika mycket och var en aning soligare. Förutom att promenera, fotograferades det. Sen när jag kom hem hann jag inte med mycket - åt middag, chillade och kollade film med syrran. Gick upp till pappa efter det och sov där. 














Å i morse träffade man Jasse nere på katensgården med rocky å skidorna redo. Så vi for runt där, fick veta något otroligt roligt. Är så glad för hennes skull! Vi fortsatte sedan vidare mot malmsta och upp till henne. Där hämtade sen pappa mig och hann inte vara hemma länge. För just som jag kom hem skulle mamma, Jens och Rebecka ut å grilla. Så jag följde med. Därborta blev det då grillning, vedplockning, bus med hundarna och mys framför en värmande brasa. Dock var inte vädret med oss. Ibland sol, snö & hagel. Men det var skojiga timmar. När vi kom hem sen for jag upp till pappa å duschade. Vi stank ganska mycket rök. Åt middag, rastat rocky och nu chillar man framför datorn. Ska om ett tag spela och det blir att lägga sig i tid då jag ska till Ollis stuga imon. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar