2013-04-22

Inre lugn, gud vilken härlig känsla

I helgen så for man upp igen, redan på torsdag då vi var ledig på fredag. Där har man gjort det vanliga + tvättstuga & varit med jasse. Mamma fick också komma hem på fredag & en dag gick hon ut för första gången sen operationen. På söndagen bjussade mamma också på pizza och när jag sen satt i bussen påväg tillbaka fick jag en konstig känsla. Den var inte dålig, nej helt tvärtom. Kände mig glad och som att jag fick ett sorts inre lugn. Det var som att jag mitt i allt bara visste att allting kommer bli bra och insåg lite vem jag var som person. Vad jag vill med livet. Helt knäppt... Plus på det hela så fick jag en minneslucka efter vägen på ca 1 timma. Vet inte om jag somnade eller vad fan som hände. För mitt i allt så bara ser jag överkalix skylten och jag tänker för mig själv- "vad snabbt det gick" och sen inget mer fören jag var en bit utanför stan. Då slår det mig, vad hände innan? För det liksom.. alltså det är så svårt att förklara båda känslorna, men jag var lite förvånad efteråt. Jag måste nog ha somnat fast det inte kändes som det när jag bara mitt i allt såg skylten. hojj..


























Idag, sega & trötta måndagen, har faktiskt gått undan. Hade bara 1,5 lektion. Först nk, sen istället för engelskan - teater föreställning- och sen 3 timmars hål då våran klass redan sett teatern som jag egentligen skulle gått på filmkursen. Då skissades det och sen en halvtimmes lektion innan vi fick sluta. Gick då sen vidare till Willys för att handla och nu under eftermiddagen har man haft tvättstuga & hunnit kolla ett avsnitt av en serie medan jag åt en billys som middag. Å nu ska man krypa ner i sängs och sova ut då jag varit ganska degig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar