2013-04-17

Counting stars

Så kort om helgen: For då hem till Gällivare för att hjälpa till. Promenerade med hundarna, gav mat, vattnade blommorna osv. Besökte även mamma på sjukhuset och tycker synd om mamma då hon har så ont. Men så klart är det värt det då hon sedan blir bra och slipper all smärta. 

På tal om annat. Så skönt att fått göra bort matte provet och nationella muntliga i svenskan idag. Det gick väl sisådär men guud vad jag kände mig mycket lättare och gladare. Ska bli fint att få helg i morgon och fara upp igen med bara en lill läxa. Kommer ju troligen fara upp varje helg för att hjälpa till då mamma inte kommer få göra något på 3 månader. I alla fall så efter gympan åkte jag till Emma och spenderade eftermiddagen där. Vi åt billys pizza, gick ut med hennes hund och spelade lol med Jennifer. En rolig dag och sen missade jag nästan bussen och fick kuta allt vad jag kunde. Hoppade av i stan, handlade och satt i en halvtimma å väntade på nästa buss. När jag tillslut kom hem duschade jag direkt, packat lite och sen kollat ett avsnitt av "hart of dixie". Är ganska trött så ska väl ta å sova. En bonus är ju att man har sovmorgon till 11.20 imorgon ^^ 

en snart utnött men jävligt bra låt *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar