2012-01-18

Tankedyk

ÅÅÅÅHHHH! #@'!?F*~ Jag känner mig så... jag vet inte vad. Det är för många känslor inblandade, att jag vill bara slå sönder dig och allt! Hat, glädje, sorg.. kan inte urskilja på de. Vill bara...skrika.. är så förvirrad just nu. OM jag bara kunde radera bort.. bort det som jag inte vill känna så skulle allting vara så LÄTTARE! Men får väl helt enkelt vila ut mig, dricka te och dras med det. För hur mycket jag än gör så kommer det bara bli värre... och det blir bra.. det blir det alltid i slutändan, fast det dyker upp nått nytt att ogilla undertiden. 

Alltid samma gamla fråga snurrande omkring i skallen "Varför ska det vara så svårt, när allt annat verkar vara så lätt?" 

Jag funderar verkligen för mycket på saker, överanalyserar det till något som det troligen inte är. Kan jag bara inte sluta se och sluta lyssna på det som jag inte vill se eller höra. Dock så intressant att det misslyckas varje gång att proppa öronen.. åååhh!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar