2012-01-27

Somebody that I used to know

Ljusen är tända och trocaderon står på bordet och själv har jag planerat att skriva på engelskan. Plugga kanske inte är det första man gör på helgen men det är så att jag har hela eftermiddag farit runt med pappa - hämtat pizza, syrran och sedan förbi dollars. Även så har man tittat tv och promenerat med Rocky. Å nu sitter man framför datan. 


Finns inte mycket att säga om dagarna som gått, har pluggat på läxor, promenerat i timmar och gjort det vanliga. Kan ju säga att min träning är nu i full gång på allvar och det har blivit en vana för mig. Känner att allting är på rätt spår.. hittills..  Gymnasiet är klart. Blir 1. Estet-Luleå 2. Naturbruks programmet och 3. Estet- Kiruna. Skönt att man får det avklarat. Funderade under dan och kom fram till att jag de senaste dagarna varit lugn.. med det menar jag att fast det varit lite stress med skolan åså så har jag ändå behållit lugnet. Lite för lugn och för någon dag sen var jag så trött hela dan att mina ögon ville fällas igen. Men imon ska man på med skidorna och ut på spåren med vovven. Hoppas nu det bara blir något sånär bra väder. Även så blir det väl att hitta på massa annat skoj såklart. 


Nåja, ska väl börja med läxan och fortsätta med diggande till musiken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar