2012-01-07

Dagarna som gått

De senaste dagarna har varit fylld med saker att göra. Har:

  • varit på många långpromenader, både i skogen plumsande och gått runt i området
  • gjort matte och tränat på redovisningen
  • städat och rensat, vattnat blommor
  • varit med Olivia och Pontus
  • Gjort andra småsaker som man dagligen gör och chillat. 
Så det var väl i stort sett vad jag gjort. Om två dagar börjar man skolan= Har absolut ingen lust att börja. Fy för proven vi kommer ha, det känns som om det kommer bli en pressad termin och sista, grymt roligt och tråkigt...host... att sluta. :P

Under veckorna som gått har man funderat rejält på gymnasium. Vars liksom? Jag tänker mig Estet men klara jag av att flytta? Jag vet att skolan är fin och lärarna verkade vara snälla.. men vad vet jag. Sen har jag ingen aning vad jag ska ta efter det, samhälls? hantverks? jag har ingen aning.. :s Men det hade ju varit jätte skoj om jag kom in på estet. Så får helt enkelt läsa vidare om programmen..för snart ska valen göras. 

Aja, dagens planer= ? vet inte riktigt vad jag ska göra.. som hela veckan. Har hittat på eftersom. Så det gör jag nog idag och fortsätter lyssna på electropop på radion. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar