2012-01-22

Du är ju som gift, var är botemedlet?


Helgen - varit med Olivia fre- & lördag. Vi har promenerat, prata om livet, varit på stan och ätit en god kycklinsallad osv. Just idag blir en hemma dag då plugg, laga laxpytt och promenader räknas in. Om man hinner kanske någon skiss skapas. Jag har verkligen inte alls lagt tid till att antingen läsa böcker eller skissa. Men som vanligt har man mycket annat att göra. Oroa sig för nästa dag och skolan. De är ju bara några dagar innan jag ska ha bestämt mig för gymnasiet. Nog är jag bara "lite stressad". Känner att jag vill göra SÅ mycket och hinner just med hälften varje dag. Får helt enkelt göra upp ett enkelt schema så jag kan rada upp vad man ska göra på dagarna. Skissblock och almanacka nästa köp. :) 

Men nu ska jag börja med dagens sysslor och sluta lata mig här.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar