2011-11-05

Redan klockan 2 på natten..

Wow, jag har hunnit med en hel del idag, fast tiden går så fort. Att börja med så fixade jag mig på morgonen o så, sen for jag med pappa och handlade på coop: en gravlykta, oljeljus, godis och for vidare till dollars där jag köpte: en dricka, pennor o ljus. Väl hemma tog pappa en kopp kaffe och vi for därefter ner till kyrkogården nedanför Kilen och satte upp gravlyktan på faffas/fammos grav. Tyvärr vare dåligt väder så bilden blev inte den bästa.. Efter det lagade jag varmkorv och mos. Dog inte så det var väl bra mat. I alla fall så har man sedan varit på promenader med vovven, snackat med mikkis och kollat på en film. För en liten stund sen satt jag i mitt rum med ljus som lyse och läste en bok. 


Riktigt mysigt och nu sitter jag här framför datan. Det har varit en bra dag och imon vet jag inte hur jag ska hinna med allt. Får försöka planera upp det. Ska exempel bada Rocky, ta bussen till stan. Jag kan skriva mer om det imon. Strax hade jag tänkt krypa ner i sängs.. känner mig bara "lite" trött och ska jag komma upp imon.. jah ni kanske vet hur det är att vara tvungen att stiga upp tidigt. Jag är då verkligen seg! ;) Godnatt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar